6 Temmuz 2009 Pazartesi

Megan Fox ile Michael Bay birbirlerine girdi

"Transformers: Yenilerin Intikami" filminin güzel yildizi Megan Fox ile filmin ünlü yönetmeni Michael Bay birbirlerine satastilar. 

"Transformers: Yenilerin Intikami" filminin  sexy stari Megan Fox, ,The Early Show‘ isimli televizyon programinda, filmi anlayan birisinin cikmasinin kendisini oldukca sasirtacaginin altini cizdi. 

Ve filmin karman curman oldugunu söyleyerek büyük sok etkisi yaratti. Güzel yildiz Megan Fox programda kendi sahneleri icin "Filmin senaryosunu okudum, filmde oynadim ve filmi seyrettim. 

Ama hala filmde ne ise yaradigimi bilmiyorum. Eger birisi senaryoyu okumadan bu filmi seyretmis ve filmi anlayabilmisse o kisi benim gözümde bir dahidir" dedi. Michael Bay'in cok fazla oyunculuk performansina bakmadigini belirten Megan Fox, "Onun filminde oynamak cok basit ve eglenceli. Michael Bay 'Action' komutunu verdigi anda, ya ciglik atmaniz gerektigini, ya deli gibi kosmak zorunda oldugunuzu yada her ikisini birden yapacaginizi bilirsiniz. Asla cok büüyk bir oyunculuk performansi sergilemenize gerek yoktur" seklinde konustu.


Megan Fox'un kendisi hakkinda sarfetmis oldugu bu alayli sözlerin üzerine Wall Street Journal'a aciklamada bulunan Michael Bay, sexy yildizin görüslerine yüzde yüz katilmadigini ifade ederken, "Tipik bir Megan Fox davranisi. Her zaman oldugu gibi gülünc ve tuaf seyler söylüyor. Henüz 23 yasinda ve ögrenmesi gereken cok sey var" seklinde demec verdi. Ayrica Michael Bay, Nicolas Cage, Ben Affleck Shia LaBeouf gibi oyuncularin da kendisiyle calismadan önce büyük oyuncular olmadigini söyledi ve bu konuda Will Smith ile Martin Lawrence örneklerini de unutmamak gerektigini acikladi. Ünlü yönetmen, "Ben, Transformers kadrosuna Megan Fox'u dahil etmeden önce onu hic kimse tanimiyordu" seklinde agir bir cümle sarf etti.


Buna karsilik Megan Fox'un, Michael Bay'a nasil bir cevap verecegini merak konusu oldu. cagdas seichter/frankfurt


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder