8 Temmuz 2009 Çarşamba

Daniel Radcliffe: „Escinsel rolünde de oynarim“


Gectigimiz günlerde dünya prömiyerö galasini Ingiltere‘de yapan ve milyonlarca ,Harry Potter‘ hayraninin sabirsizlikla vizyondaki yerini almasini bekledigi „Harry Potter and the Half-Blood Prince“ (Harry Potter ve Melez Prens) filminin genc star aktörü Daniel Radliffe, vermis oldugu bir röportajda gerekirse ,escincel‘ rolünde de oynayabilecegini söyledi. Aslinda üstlenecegi rolün senaryoyla iliskili olduguna deginen Daniel Radliffe, „Sanirim bu konudaki en kötü durum bir müzikalde oynamam olur. Kesinlikle bir müzikal projesinde görev almam. Cünkü sarki söylemesini beceremiyorum“ dedi.


Yetiskin olmak baski yapmiyor


Ilk „Harry Potter“ filminde daha henüz cocuk yasta (11) rol alan ve aradan gecen bes „Harry Potter“ filmi ile artik yakisikli bir delikanli olan Daniel Radcliffe, 23 Temmuz 2009 tarihinde 20. yasini kutlayacak. Milyonlarin sevgilisi genc yildiz, „Artik bir yetiskin olman konusunda kendini nasil hissediyorsun?“ sorusuna „18 yasina girdigimde aynaya bakarak kendi kendime konustugumu hatirliyorum. O zaman. simdi kendinden sen sorumlusun ve artik bir yetiskin gibi davranmak zorundasin dedim. Ama kendime bunun nasil yapildigini da sormadan edemedim. Üzerimde bir baski hissettim. Ancak zamanla bu baskidan arkadaslarimin bu konudaki önerilerini dinleyerek kurtuldum.“ seklinde konustu.


Kizil sacli olsun, boktan olsun


„Kadinlar ve ask konusunda ne düsünorsun?“ seklindeki soruya su an sevgilisinin olmadigini belirten Daniel Radcliffe, „Bu konuda yeterince cesur degilim. Ayrica kadinlarin da ilgisini cektigimi düsünmüyorum. Kizlara yanasmaktan korkuyorum. Ask konusunda atilgan ve ,cool‘ birisi degilim. itiraf etmeliyim ki en cok kizil sacli kadinlardan hoslaniyorum.“ dedi. 


Elvis hayraniyim 


Müzik konusunda bir soruya Daniel Radcliffe, „Elvis hayraniyim. En sevdigim sarki ise, Nick cave & The Bad Seeds‘ten ,Into My Arms‘ ve ben bu sarkinin üzerine baska sarki tanimam.“ seklinde konusarak bu konudaki zevkini acikladi.


Daniel Radcliffe, „Bir gün beyaz sacli bir ihtiyar oldugunuzda Harry Potter üzerine ne düsüneceksiniz?“ sorusunu ise, „Cok duygusal olurdu. Gencligimin en önemli anlarina yeniden tanik olurdum. Ücüncü filmde hayatimin ilk öpücügünü aldigimi, besinci Harry Potter ile de hayatimin ilk trasini yeniden hatirladir“ seklinde yanitladi. cagdas seichter/frankfurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder