14 Temmuz 2009 Salı

Morgan Spurlock, „Simpsonlarin“ belgeselini yapacak


Ünlü belgeselci Morgan Spurlock, kült cizgi film Simpsons'un belgesel filmini yapacak. „The Simpsons 20th Anniversay In 3-D On Ice“ ismini tasiyacak belgesel film, son yillarin televizyon kanalarinda yayinlanan en popüler ailesi olan Simpsonlarin 20. yil dönümü icin cekilecek. Ve film, Simpsons'un ilk bölümünün 20 yil önce yayinlandigi 14 Ocak 2010 tarihinde gösterileck.

„The Simpsons 20th Anniversay In 3-D On Ice“, ismine nazaran ne buzun üstünde, ne de 3D formatinda cekilmeyecek.

Belgeselin yapimi icin Fox tarafindan görevlendirilen Spurlock, bu projenin kariyerinin en önemli parcalarindan birisi oldugunu belirti. Spurlock, „Beni telefonla ilk aradiklarinda bunun kötü bir saka oldugunu düsündüm ve projenin bana verilmis olmasina inanamadim. Daha sonra ajansim yeniden aradi ve bunun bir gercek oldugunu söyledi. Bunun üzerine hayatimda ilk defa heyecandan bayildim. Gözlerimi acip kendime geldigimde tüm tanidiklarimi telefonla arayarak sevincimi yaplastim.“ seklinde konustu.

38 yasindaki ünlü belgesel yapimcisi Spurlock, McDonalds belgeseli „Super Size Me“ ile oldukca basarili olmustu. Spurlock'un bir sonraki belgesel filmi olan „Where In The Word Is Osama Bin Laden?“ ise cok fazla ses getirmemisti.

Cagdas Seichter / Frankfurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder